پذيرش تضميني مقاله ISI

دپارتمان ISI آی اس آی متشکل از متخصصان باتجربه و متبحر مي باشد که عموماً داراي اطلاعات لازم براي شناسايي حيطه هاي تخصصي مجلات، نحوه ارسال و مکاتبات، نحوه پيگيري و نحوه ویرایش و اصلاحات داوران مي باشد. اعضاي دپارتمان ISI عموماً تجربه داوري مجلات بين المللي را دارا بوده و خود داراي چندين مقاله معتبر در پايگاه هاي استنادي Elsevier، Springer، Emerald، IEEE، Taylor & Francis و ساير پايگاه ها مي باشند. بهره گيري از چنين تجربه و مهارتي موجب شده که مقاله ها با درصد بالای احتمال پذیرش به مجلات ارسال شوند چرا که قبل از ارسال و submit تمامی استانداردها باید توسط اساتید دپارتمان رعایت شوند. همين امر سبب شده تا مشاوره در پذيرش تضميني مقالات در مجلات معتبر ISI وزارت علوم، وزارت بهداشت و علوم پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فرهنگیان در اين دپارتمان به عنوان اصلي ترين خدمات موسسه به شمار بيايد. طبق بخش نامه وزارت علوم، وزارت بهداشت و علوم پزشکی، و دانشگاه آزاد اسلامی امتیازات و نمرات متفاوتی بر اساس نوع مجلات و ژورنال های نمایه شده در پایگاه های Web of Science (WOS) یا JCR، ISI Master List یا ISI Listed، و یا pubmed پابمد به محقق تعلق می گیرد.

در بخش Coverage این پایگاه ها، مجلات به سه دسته زیر باشد به عنوان WOS شناخته می شود:

Science Citation Index Expanded Source Publication
Social Science Citation Index Source Publication
Arts and Humanities Citation Index Source Publication
Emerging Sources Citation Index

سه دسته اول جزو مجلات JCR به شمار می روند. در غیر اینصورت هر مجله ای به غیر از نمایه های بالا در ژورنال های ISI به عنوان مجلات ISI Listed یا لیست شده در ISI شمار می روند

فرآيند اخذ پذيرش تضميني مقاله ISI در مجلات معتبر ISI در دپارتمان به چه صورتي شکل مي گيرد؟

همانطور که گفته شد دپارتمان مقالات ISI با جلب مشارکت داوران داخلي مجلات ISI با بررسي اوليه سطح مقالات، نظارت بر فرآيند ترجمه تخصصی، مشاوره اصلاح محتوايي و متودولوژيکي مقالات ژورنال مناسب جهت ارسال مقالات شما را شناسايي کرده و سعی می کنند شانس پذیرش مقالات را در مجلات معتبر ISI با نمایه JCR بالا ببرند. به طوري که با استفاده از اين استراتژي، مقالات در يک پروسه کوتاه و فشرده داوري شده، اصلاحات مد نظر برطرف و توسط ژورنال اکسپت مي‌شود. انجام کليه اصلاحات مد نظر داوران، تهيه Answer Sheet، اخذ پذيرش رسمي و پيگيري چاپ مقاله نيز به صورت مشاوره به متقاضیان ارایه شده و آموزش تضمینی داده خواهد شد.

گام هاي عملي براي اخذ پذيرش تضميني از مجلات ISI

مشاوره بازبيني محتوايي و محتوايي مقالات
شناسايي مجلات متناسب با حيطه تخصصي مقاله
ارسالو ثابمیت مقاله به مجله مورد نظر
اخذ اصلاحات (کامنت هاي) داوران در کمترين زمان ممکن
مشاوره جهت اصلاحات داوران و تهيه Answer Sheet
ارسال مجدد مقاله به مجله
اخذ پذيرش رسمي از مجله
انجام پيگيري و مکاتبات لازم جهت چاپ به موقع مقاله
ارسال مقاله چاپ شده براي متقاضي
پرداخت هزینه چاپ مقالات به حساب مجلات ISI در صورتی که مقاله هزینه چاپ داشته باشد

اگر تمایل به استفاده از خدمات تخصصی گروه پژوهشی دانش آسا دارید، کافی است سفارش خود را ثبت نمایید یا با شماره موسسه در ساعات اداری تماس بگیرید و یا با ایمیل info.daneshasa@gmail.com در ارتباط باشید.