پذیرش مقاله ISC

پذیرش فوری مقاله ISC، اکسپت فوری مقاله ISC، پذیرش تضمینی مقاله ISC ، چاپ مقاله ISC، مقاله ISC چیست؟ ارزش مقالات ISC، اکسپت مقاله پایگاه استنادی جهان اسلام، اکسپت تضمینی مقاله ISC در مجلات ISC با نمایه پایگاه استنادی جهان اسلام و ژورنال های معتبر ISC وزارت علوم-مجلات ISC دانشگاه آزاد اسلامی و مجلات ISC وزارت بهداشت، علوم پزشکی در کوتاه ترین زمان ممکن

ISC يا پايگاه استنادي جهان اسلام چگونه شکل گرفت؟

پايگاه استنادي علوم جهان اسلام ISCدر سال 1378 با هدف نمايه سازي مجلات علمي کشورهاي اسلامي، پايش و ارزيابي آنها در جهت ايجاد شرايط لازم براي گسترش علم و توسعه علم سنجي در کشورهاي اسلامي تشکيل شد. اين پايگاه اقدام به پذيرش برخي از مجلات معتبر(داخلي و خارجي) در ديتابيس خود کرده و مستمراً بر کيفيت و رتبه بندي مجلات نظارت مي کند. از ديگر فعاليت هاي اين پايگاه معرفي پرتاليف‌ترين و پراستنادترين مولفان و پژوهشگران علمي در جهان اسلام مي باشد.

مزاياي پذيرش يا چاپ مقاله از پايگاه ISC چیست (ارزش مقاله ISC چيست؟)

پس از تشکيل پايگاه استنادي جهان اسلام رفته رفته دانشگاه هاي آزاد، سراسري، پيام نور و ساير ارگان ها چاپ مقاله در مجلات اين پايگاه را ارزشمند دانسته و براي دفاع از پايان نامه ارشد و دکتري و مصاحبه هاي پذيرش در دوره دکتري امتيازاتي را در صورت چاپ مقاله در فهرست نشريات اصليISC اختصاص دادند. در حال حاضر در صورت اخذ پذيرش و يا چاپ مقاله در فهرست نشريات اصليISC و فهرست نشريات مصوب شوراي راهبري يک تا يک و نيم نمره براي دانشجوياني که از پايان نامه ارشد يا دکتري خود دفاع کرده و يا در مرحله دفاع هستند اختصاص مي دهند. براي مصاحبه هاي دوره دکتري نيز بابت چاپ هر مقاله بين 4 تا 5 امتياز به متقاضي تعلق ميگيرد. از طرفي ديگر براي اعضاي هيئت علمي نيز چاپ يا پذيرش مقاله در فهرست نشريات اصليISC و فهرست نشريات مصوب شوراي راهبري ازجمله ملاکهاي ارتقاي پايه سنواتي يا ارتقاي رتبه علمي اعضاي هيات علمي به شمار مي رود و حتي از لحاظ مالي نيز از جانب دانشگاه مبالغي به آنها تعلق مي گيرد(طبق بخش نامه تشويقي چاپ مقالات).

بنا براين مزاياي چاپ مقاله ISC و ارزش پذیرش و چاپ در مجلات معتبر ISC

اخذ يک تا يک و نيم نمره براي دفاع پايان نامه ارشد و دکتري
اختصاص چهار تا پنج نمره بابت پذيرش و چاپ هر مقاله در پايگاه استنادي ISC در مصاحبه دکتري
تشويق مالي اعضاي هيئت علمي براي چاپ هر مقاله در پايگاه استنادي ISC
ارتقاي رتبه علمي و پايه سنواتي اعضاي هيئت علمي
ارتقاي رزومه براي مصاحبه هاي شغلي و يا تحصيلي

پذیرش مقاله ISC

دپارتمان ISC در سامانه دانش آسا

نياز دانشجويان و اعضاي هيئت علمي به استخراج مقاله، اصلاح، ترجمه، ويراش، اخذ پذيرش تضميني و چاپ مقالات در پايگاه ISC مديران این سامانه را برآن داشت تا با جلب همکاري پژوهشگران برتر دانشگاهي و داوران با سابقه، دپارتماني را تشکيل دهد تا پاسخ گوي نيازهاي دانشجويان و اعضاي هيئت علمي در زمينه ی ترجمه، ويراش، اخذ پذيرش تضميني و چاپ مقالات در فهرست نشريات اصليISC و فهرست نشريات مصوب شوراي راهبري باشند. اين دپارتمان تلاش دارد تا با ارائه خدمات با کيفيت در راه جلب رضايت و اعتماد دانشجويان و اعضاي هيئت علمي کوشا باشد. صادق بودن با متقاضيان، پاسخ گويي به موقع، رفع نيازها با ارائه خدمات با کيفيت موجب شد تا رضايت متقاضيان جلب شده و خدمات دپارتمان ISC از طريق همين متقاضيان به افراد ديگر نيز معرفي شود. اين دپارتمان موفق به پذيرش مقالات متعدد در پايگاه ISC شده و جزء بهترين دپارتمان هاي این سامانه در ارائه خدمات به شمار مي رود.

خدمات دپارتمان ISC چيست؟

مشاوره رایگان به متقاضيان براي انتخاب و ارسال مقاله به مجلات ISC توسط خود متقاضيان
ارائه موضوعات خلاقانه و نوآورانه در کليه رشته هاي علوم انساني، علوم پايه، مهندسي و هنر
بهبود محتوا، منابع، متودولوژي و تمپليت گذاري مقالات متقاضيان
استخراج حداقل يک يا دو مقاله از پايان نامه هاي کارشناسي ارشد و دکتري
استخراج مقالات باکيفيت از طرح هاي پژوهشي
ترجمه و ويرايش تخصصي مقالات به انگليسي متناسب با اصطلاحات تخصصي هر رشته
انتخاب مجله مناسب از فهرست نشريات اصليISC و فهرست نشريات مصوب شوراي راهبري
مشاوره به متقاضیان برای تشخیص اعتبار مجلات ISC
اطلاع رسانی در مورد لیست سیاه و یا مجلات جعلی ISC
انتخاب مجلات ISC متناسب با زمان متقاضيان جهت پذيرش سريع مقاله
ارسال مقالات و مکاتبه جهت دريافت اصلاحات داوران در کمترين زمان ممکن
انجام اصلاحات داوران و يا اديتور در کمترين زمان ممکن
اخذ پذيرش تضميني از نشريات اصليISC و فهرست نشريات مصوب شوراي راهبري
انجام مکاتبات لازم جهت چاپ مقالات در اسرع وقت
ارائه مقالات چاپ شده به متقاضيان

اگر تمایل به استفاده از خدمات تخصصی گروه پژوهشی دانش آسا برای پذیرش مقاله ISC، اکسپت مقاله ISC، چاپ مقاله ISC، ترجمه مقاله ISC دارید، کافی است سفارش خود را ثبت نمایید یا با شماره موسسه در ساعات اداری تماس بگیرید و یا با ایمیل info.daneshasa@gmail.com در ارتباط باشید.