استخراج مقاله SCOPUS از پايان نامه

معمولا پايان نامه هايی که تحت نظر اساتيد مجرب نگاشته مي شود و محتوا و ساختار آن از غناي لازم برخوردار است امکان پذيرش آن از مجلات اسکوپوس SCOPUS با رتبه Q1 و Q2 نيز بيشتر است. دپارتمان SCOPUS براي متقاضياني که قصد ارسال مقالات خود به مجلات نمایه اسکوپوس Scopus را دارند خدمات استخراج مقاله از پایان نامه را ارائه مي دهد. معمولا استخراج مقاله از پایان نامه را براي پذیرش (اکسپت) مجلات SCOPUS به دليل سخت گيري داوران و اديتورهاي اين مجلات بايد با دقت و کيفيت خاصي صورت بگيرد. در مواقعي که پايان نامه دانشجو از غناي محتوايي و يا متودولوژيکي برخوردار نيست از مشاوره رایگان متخصصان اين دپارتمان که داراي تجربه اخذ پذيرش از مجلات Scopus با نمایه های Q1، Q2، Q3، Q4 هستند، بهره مند شده و امکان پذيرش از اين مجلات را بالا مي برند. استخراج مقاله از پایان نامه از همان ابتدا متناسب با قالب و فرمت مجله مورد نظر انجام خواهد شد. کلیه حقوق مادی و معنوی پایان نامه متعلق به نگارنده پایان نامه بوده و این دپارتمان حافظ این حقوق خواهد بود (تاکید می گردد برای استخراج مقاله اسکوپوس، دانشجو باید پایان نامه خود را نگارش کرده باشد و این موسسه به هیچ وجه کارش نگارش پایان نامه و مقاله را انجام نمی دهد)

استخراج مقالات SCOPUS از طرح هاي پژوهشي

دفاع و تحويل طرح هاي پژوهشي انجام گرفته از سوي اعضاي هيئت علمي و پژوهشگران منوط به ارائه يک يا دو مقاله ISI، ISC، PubMed ويا SCOPUS مي باشد. اين دپارتمان براي متقاضيان استفاده از استخراج ، ترجمه و چاپ مقالات خدمات باکيفيت و مناسبي ارائه مي دهد. براي اين منظور پس از توافق اوليه طرح پژوهشي به دپارتمان ارسال شده و پس از تعيين قابليت استخراج مقاله، تعهدات کارفرما و دپارتمان هايISI، ISC، PubMed ويا SCOPUS طي يک قرارداد رسمي پي گرفته شده و خدمات مورد نظر طي زمان تعيين شده به متقاضي ارائه مي شود. حق استفاده از طرح پژوهشی نیز متعلق به مسئول و همکاران طرح پژوهشی بوده و این دپارتمان حق هیچ گونه استفاده دیگری از آن را نخواهد داشت.

ترجمه مقاله SCOPUS برگرفته از پايان نامه و يا طرح هاي پژوهشي

ترجمه مقالات براي مجلات SCOPUS نيز با شرط پذيرفته شدن در مجلات صورت مي گيرد. به صورتي که در ترجمه مقاله اصطلاحات تخصصي آن چک شده و مقاله متناسب را اصطلاح شناسي هر رشته ترجمه مي شود. بعد از اتمام ترجمه ويرايش نهايي روي آن صورت گرفته و با درج افیليشن(Affiliation) اماده ارسال به مجلات مي شود.


برای ثبت سفارش ترجمه حرفه ای و نیتیو مقالات جهت پذیرش در ژورنال های Scopus با نمایه های Q1 تا Q4 کلیک نمایید.

اگر تمایل به استفاده از خدمات تخصصی گروه پژوهشی دانش آسا برای استخراج مقاله Scopus از پایان نامه، پذیرش مقاله از مجلات و ژورنال های معتبر اسکوپوس Scopus وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد، پیام نور، ترجمه مقالات استخراج شده از پایان نامه دارید، کافی است سفارش خود را ثبت نمایید یا با شماره موسسه در ساعات اداری تماس بگیرید و یا با ایمیل info.daneshasa@gmail.com در ارتباط باشید.