بررسی سرقت علمی مقالات ISI

سامانه دانش آسا ارایه دهنده یک سرویس پیشرفته برای تشخیص سرقت ادبی plagiarism برای مقالات ISI و Pubmed پابمد است که محققین و پژوهشگران برای چاپ مقالات خود و قبل ار ارسال و submit مقالات خود به مجلات معتبر پایگاه هایی مانند Elsevier، Springer، PubMed، Scopus و غیره نیاز دارند. به کمک این سامانه پژوهشگران می توانند گزارش دقیقی از میزان و درصد سرقت ادبی به همراه کلیه مقالات و سایت های که کپی برداری از آنها انجام شده است در فاصله زمانی کوتاه و قبل از ارسال مقاله به ژورنال دریافت نمایند.
امکاناتی که این سامانه برای بررسی سرقت ادبی ارائه می نماید عبارتند از :

بررسی با نرم افزار پیشرفته
تعیین و نمایش درصد مشابهت و کپی برداری مقاله ارسالی متقاضیان با کل پژوه های صورت گرفته در پایگاه های علمی و موتورهای جستجو مانند Elsevier، IEEE، Springer، Wiley، Nature، Sage، American Chemical Society، American Physical Society، و ….
نمایش محل دقیق کپی برداری و مشابهت مقاله متقاضی با بررسی سطر به سطر مقالات پیشین چاپ شده در مجلات و ژورنال های علمی
بررسی کلمه به کلمه مقاله و سطر به سطر مقاله
ارایه متن های مشکوک و کپی شده با استفاده از هایلایت سازی متن مقاله ISI
گزارش‌گیری از مقاله بررسی شده توسط نرم افزار سرقت ادبی به صورت PDF و HTML به منظور مستندسازی؛
دقت مشابهت بالا با نادیده گرفتن نقل قول‌ها، جداول و ..
زمان تحویل ۲۴ ساعت کاری

این سرویس به منظور بررسی مشابهات و درصد کپی ها و پیشگیری از سرقت ادبی برای مجلات داخلی و دانشگاه ها و کتابخانه ها نیز قابل ارایه است و هم دانشجویان و اساتید میتوانند مقالات خود را قبل از ارسال به مجلات و ژورنال ها از این سرویس بهره گیرند.
هزینه هر بار گزارش بررسی سرقت ادبی تنها بیست هزار تومان
اگر تمایل به استفاده از این سرویس پیشرفته سامانه دانش آسا جهت بررسیسرقت علمی مقالات خود دارید، کافی است سفارش خود را ثبت نمایید یا با شماره سامانه در ساعات اداری تماس بگیرید و یا با ایمیل info.daneshasa@gmail.com در ارتباط باشید