دپارتمان تحلیل های آماری

تجزیه و تحلیل های آماری برای سازمان ها به خصوص در بخش مدیریت منابع انسانی، بازاریابی، علوم پزشکی، علوم پایه پزشکی به عنوان یک فعالیت فنی و تخصصی و منحصر به فرد به شمار می رود. تحلیل داده ها (Data Analysis) نیاز به تخصص و تجربه فراوان در زمینه روش تحقیق و روشهای آماری و ریاضی دارد. با توجه به نکات عنوان شده، دپارتمان تحلیل های داده های آماری و اقتصادی پایگاه دانش آسا با جذب پژوهشگران دارای مدرک دکتری در رشته های آمار نظری یا آمار اقتصادی و اجتماعی تشکیل شد. در ادامه برخی از پژوهشگران برتر دانشگاهی در رشته هایی مانند آمار، روانشناسی، علوم اجتماعی، تحقیقات آموزشی، اقتصاد و حسابداری، علوم تربیتی، مدیریت، کشاورزی، دامپزشکی، زیست شناسی، پزشکی، مهندسی پزشکی، مهندسی صنایع و …هستند که تجربه و تخصص بالایی در پیاده سازی روش تحقیق به صورت علمی، گردآوری داده ها، نمونه گیری دقیق، تحلیل های آماری پیشرفته داشتند جذب دپارتمان شدند. پایبندی به استفاده از داده های حقیقی، کیفیت و پاسخ گویی به موقع، اخلاق در پژوهش،  سرلوحه همیشگی این دپارتمان بوده و همواره در پی جلب رضایت متقاضیان بوده است.

تحلیل آماری

متخصصین دپارتمان تحلیل های آماری چه ویژگیهایی دارند؟

دارای مدرک دکتری در رشته های مختلف از دانشگاه های برتر کشور هستند.
تجربه بالایی در تحلیل داده های پرسشنامه ای، داده های کمی و کیفی و همچنین آمیخته هستند
امکان مشاوره مستقیم و برگزاری جلسات حضوری وجود دارد.
عموماً دارای مقالات متعددی در سطح بین المللی هستند.
تجربه بالای پیاده سازی طرح های ملی در بخش آمار و تحلیل های آماری هستند.
مشاور تحلیل آماری پایان نامه های دانشگاه های معتبر در دانشگاه ها هستند.
همواره جهت پاسخ گویی به سوالات در دسترس می باشند.
تا مرحله تایید نهایی تحلیل های انجام شده با شما همراه خواهند بود.
انجام اصلاحات احتمالی را طبق تعهد به قرارداد با سازمان ها جهت اجرای تحلیل آماری طرح های پژوهشی به عهده می گیرند.

خدمات دپارتمان مشاوره آماری در چه حیطه هایی صورت میگیرد؟

تجزیه و تحلیل داده ها (Data Analysis ) در این دپارتمان با کیفیت و رعایت الزامات تخصصی هر بخش از سازمان ها، یا مشاوره فصل چهارم پایان نامه ها ، تحلیل داده های مقالات و تجزیه و تحلیل داده های طرح های پژوهشی صورت می گیرد.
لینک های مفید و مرتبط دیگر را مطالعه کنید.
تحلیل آماری با نرم افزار SPSS
تحلیل آماری با لیزرل LISREL
تحلیل آماری با Smart PLS
تحلیل آماری با ایویوز Eviews
تحلیل آماری با ایموس AMOS
تحلیل آماری با Minitab
تحلیل آماری با SAS

اگر تمایل به استفاده از خدمات تخصصی گروه پژوهشی دانش آسا برای تحلیل  پرسشنامه ها با نرم افزارهای SPSS، AMOS، Lisrel، Minitab، SAS، تحلیل کیفی پایان نامه ها به روش های تحلیل محتوی، روش گراندد تئوری با نرم افزارهای Maxqda، AtlasTi، Nvivo ، طراحی پرسشنامه ها و گردآوری داده ها به صورت آفلاین و آنلاین، درخواست برگزاری کلاس آموزش تخصصی گروهی و خصوصی آموزش نرم افزارهای مربوطه، برگزاری کلاس های آموزشی در محل توسط اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه های تهران، علامه، شهید بهشتی، شریف، امیرکبیر دارید، کافی است سفارش خود را ثبت نمایید یا با شماره موسسه در ساعات اداری تماس بگیرید و یا با ایمیل info.daneshasa@gmail.com در ارتباط باشید.