سرقت ادبی مقاله را چگونه رفع کنیم

دانشجویان و محققین پس از مشاهده گزارش سرقت ادبی یا دزدی ادبی، میزان مشابهت مقاله خود با نوشته های پیشین باید کارهای زیر را انجام دهند.

نرم افزار مورد استفاده از سه کلمه بیشتر کپی شده را هایلایت می کند.
بخش هایی از مقاله که درصد تشابه آن از سه درصد بیشتر می باشد باید مجددا بازنویسی و پارافریز Paraphrase شود
قسمت هایی که درصد مشابهت و کپی شده آن از سه درصد کمتر می باشد میتوانید با جایگزین کردن کلمات مترادف به جای فعل ها و اسم ها و یا با تغییر ساختار جمله از معلوم به مجهول و بالعکس این مشابهت را از بین ببرید تا نرم افزار قادر به کشف مشابهت نباشد.
مراجع و رفرنس هایی که در گزارش مربوط به مشابهت یابی یا سرقت ادبی مشاهده می شود را اگر در مراجع مقاله محقق وجود نداشته باشد پیشنهاد می شود این رفرنس ها را اضافه نمایید.

مهمترین خدمات مربوط به رفع سرقت ادبی سامانه دانش آسا به شرح زیر است:

بخش هایی از مقاله که کپی شده است مجددا توسط مترجمان Native سامانه بازنویسی خواهد شد
اشتباهات گرامری و ایراد های ویرایشی اصلاح خواهند شد
مراجع و رفرنس ها کپی شده اضافه خواهند شد.

سامانه دانش آسا یک سامانه پیشرفته جهت بررسی و رفع سرقت ادبی یا دزدی ادبی است. این سامانه با بهره گیری از نرم افزارهای پیشرفته جهت بررسی و رفع سرقت ادبی که از پایان نامه ها و مقالاتی که در صفحات وب و موتورهای جستجو کپی شده است گزارشات خود را ارایه می کند. امروزه تمامی مجلات معتبر وابسته به پایگاه های الزویر Elsevier، اشپرینگر Springer، تیلور Taylor and Fransis، به بهره گیری از نرم افزارهای سرقت ادبی مانند ithenticate مقالاتی را که چاپ شده بودند و دارای سرقت ادبی بالا بودند را از آرشیو خود حذف و آن مقالات را Retracted نموده و نویسندگان آن مقالات را منتشر و در لیست سیاه قرار دادند. بنابراین پیشنهاد این سامانه استفاده محققین، دانشجویان، اساتید، کتابخانه های دانشگاه ها، مجلات علمی و پژوهشی از سرویس بررسی رفع سرقت ادبی با هزینه ناچیز می باشد.

فرایند کار بررسی رفع سرقت علمی:
ارسال فایل Word مقاله به ایمیل info.daneshasa@gmail.com لطفا اسامی، ادرس، مشخصات نویسنده گان و فقط رفرنس های انتهایی مقاله را حذف کنید. فایل ارسالی فایل نهایی باشد و بدون trackchange و بدون هایلایت باشد.
هزینه و قیمت بررسی و تشخیص سرقت ادبی با نرم افزار پیشرفته Ithenticate تنها پنجاه هزار تومان.
هزینه و قیمت رفع سرقت ادبی بستگی به تعداد کلمات کپی شده می باشد

اگر تمایل به استفاده از خدمات تخصصی گروه پژوهشی دانش آسا برای بررسی رفع سرقت ادبی به صورت کاملا تخصصی و Native دارید، کافی است سفارش خود را ثبت نمایید یا با شماره موسسه در ساعات اداری تماس بگیرید و یا با ایمیل info.daneshasa@gmail.com در ارتباط باشید.