تحلیل آماری با EViews

نرم افزار ایویوز EViews (مخفف Economic Views) بسته نرم افزاری طراحی شده برای تخمین و شبیه سازی الگوهای اقتصادسنجی است. این نرم افزار دو حالته هم برای برنامه نویسی و هم برای اجرای رویه های از پیش نوشته شده به صورت محاوره ای، به گونه ای طراحی شده است که امروزه یکی از مهمترین برنامه های نرم افزاری مورد استفاده توسط اقتصاددانان در سطح دنیاست. در ایران نیز آموزش این نرم افزار برای برخی رشته ها شروع شده و در پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری رشته های اقتصاد، حسابداری و مدیریت مالی محبوبیت بسیار دارد. همانطورکه در قسمت “درباره بخش مشاوره آماری” عنوان شد دپارتمان تحلیل های داده های آماری و پرسشنامه ها و داده های اقتصادی جذب اساتید همکار و پژوهشگران دارای مدرک دکتری در رشته های آمار نظری یا آمار اقتصادی و اجتماعی تشکیل شد. علاوه بر این برخی از پژوهشگران برتر دانشگاهی در رشته هایی مانند آمار، روانشناسی، علوم اجتماعی، جغرافیا، اقتصاد، حسابداری، علوم تربیتی، مدیریت، کشاورزی، دامپزشکی، زیست شناسی و پزشکی که تجربه و تخصص بالایی در تحلیل های آماری داشتند، جذب دپارتمان شدند.

تحلیل اقتصاد سنجی با نرم افزار Eviews، تحلیل داده های پنلی با نرم افزار Eviews، تخمین سیستم ها و مدل های اقتصادی با Eviews، پیش بینی فروش با نرم افزار Eviews، پیش بینی کلان اقتصادی با Eviews، آمار بنیادی با Eviews، آزمون های ریشه ی واحد و هم انباشتگی با Eviews ، تعدیلات فصلی با Eviews ، الگوهای GARCH و ARCH با Eviews ، روش گشتاورهای تعمیم یافته با Eviews، متغیرهای وابسته محدود با Eviews ، تخمین سیستم، الگوهای اتورگرسیو برداری و تصحیح خطای برداری با Eviews ، تجزیه و تحلیل داده های تلفیقی با Eviews ، الگوهای فضای حالت با Eviews ، پیش بینی با Eviews و شبیه سازی سری زمانی با Eviews. برای تحلیل داده های پرسشنامه ها در پایان نامه های کارشناسی ارشد و پرسشنامه رساله دکتری و همچنین تحلیل پرسشنامه مقاله های ISI رشته هایی مانند: اقتصاد، حسابداری، مدیریت، روانشناسی، کشاورزی، علوم اجتماعی، کارآفرینی، مهندسی صنایع و .. کاربرد فراوانی دارد.

تحلیل آماری با Eviews

فرایند ارائه خدمات تحلیل آماری با استفاده از نرم افزار EViews به شکل زیر خواهد بود. در ادامه فرایند استفاده از خدمات و گام های اجرایی برای انجام تحلیل های آماری با نرم افزار Eviews توضیح داده شده است. در صورت مواجه با هرگونه سوالی با ما تماس بگیرید.

1-تماس با موسسه و یا درج سفارش (در قسمت ثبت درخواست یا سفارش)

متقاضیانی که تمایل به استفاده از خدمات تحلیل های آماری با استفاده از نرم افزار EViews دارند، می تواند با شماره های موجود در قسمت تماس با ما، ارتباط برقرار کرده و یا در قسمت ثبت درخواست یا سفارش، سفارش خود را درج کنند تا در کمترین زمان ممکن، با آنها تماس گرفته شود.

2-بررسی تخصصی اهداف، سوالات و فرضیه ها

در این مرحله، سازمان های دولتی، سازمان های خصوصی و پژوهشگاه های کشور جهت بررسی اولیه، فایل خود که حاوی اهداف، سوالات و فرضیه های تحقیق می باشد را برای دپارتمان ارسال کرده و توسط متخصصین، مورد بررسی قرار می گیرد. اجرای این مرحله موجب می شود تا آزمون آماری مناسب به متقاضی پیشنهاد شود و در صورت انتخاب نادرست آزمون آماری از سوی دانشجویان و یا متقاضیان، این امر تصحیح شود.

3-اطلاع رسانی به متقاضی برای تعیین نوع آزمون آماری، زمان و شرایط تحویل

در این مرحله که به صورت کاملاً رایگان انجام می گیرد، نوع آزمون آماری با استفاده از نرم افزار EViews به سمع و نظر متقاضی رسانده می شود. در این مرحله، زمان لازم برای تحلیل ها و همچنین حجم تحلیل ها و نحوه گزارش دهی یافته ها به اطلاع متقاضی رسانده می شود. زمان انجام تحلیل ها در این دپارتمان متناسب با نیاز متقاصیان بین 2 تا 7 روز خواهد بود.

4-عقد قرارداد رسمی با قیمت توافقی

در صورتی که متقاضیان تمایل به استفاده از خدمات تحلیلی دپارتمان EViews را داشته باشند می توانند با عقد قراداد رسمی، از خدمات مد نظر استفاده کنند. در این قرارداد، قیمت، زمان تحویل، برگزاری جلسه آموزشی و سایر تعهدات طرفین مشخص می شود. قیمت تحلیل های مربوط به مقاله، فصل چهارم پایان نامه با نرم افزار EViews یا طرح پژوهشی متناسب با نوع آزمون، تعداد سوالات یا فرضیه ها و شرایط درخواستی از طرف متقاضی متفاوت خواهد بود.

5-انجام تحلیل های آماری و تدوین گزارش یافته ها با کیفیت مناسب

تحلیل های آماری توسط متخصصان مسلط به نرم افزار EViews در رشته هایی مانند حسابداری، حسابرسی، حسابداری مدیریت، مدیریت مالی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، اقتصاد و…، صورت می گیرد. بنابراین تحلیل آماری متناسب با رشته متقاضیان به متخصص مسلط به EViews در آن رشته واگذار می شود. یکی از مزیت های دپارتمان تحلیل های آماری، همکاری با متخصصان دارای مدرک دکتری و مسلط در زمینه اقصادسنجی، آمار و روش تحقیق می باشد. این مزیت، موجبات انجام تحلیل های آماری با کیفیت را فراهم آورده و جلب رضایت متقاضیان را فراهم می کند. طبق آمارهای بدست آمده، ماهانه بالغ بر 45 پروژه تحلیل آماری با استفاده از نرم افزار EViews در این دپارتمان پس از طی مراحل به متقاضیان تحویل داده می شود.

6-تدوین و گزارش یافته ها متاسب با قالب و فرمت مورد انتظار متقاضی

گزارش دهی سلیس و روان، یکی از تعهدات اصلی دپارتمان می باشد. گزارش دهی تحلیل های انجام شده برای سازمان های دولتی، سازمان های خصوصی، پژوهشگاه ها، پروژه ها یا پایان نامه ها متفاوت خواهد بود. بنابراین، از همان ابتدا، گزارش یافته ها طبق فرمت های لازم صورت خواهد گرفت.

7-ارائه بروندادهای نرم افزار EViews به متقاضیان

عموماً بروندادهای نرم افزاری برای درج در پیوست پایان نامه ها ضروری به شما می رود. از طرفی در زمان داوری گزارش ها، پروژه های صنعتی، پایان نامه ها و حتی مقالات نیز ممکن است داوران از نویسندگان بروندادهای نرم افزاری را جهت صحت تحلیل ها طلب کنند. در این صورت، برونداد های نرم افزاری طبق تعهد به متقاضیان داده خواهد شد.

8-برگزاری جلسه آموزشی حضوری یا غیر حضوری در زمان تحویل

یکی از مزایای اصلی استفاده از خدمات تحلیل آماری این است که می توانید طی یک جلسه حضوری یا غیر حضوری از نحوه انجام، شرح هریک از آزمونهای انجام شده در گزارش سازمان دولتی، گزارش و پروژه یک سازمان خصوصی و حتی پایان نامه ها یا مقاله های دانشجویان آموزش های و مشاوره هی لازم را دریافت کنید. این امر سبب می شود که در زمان دفاع از گزارش، دفاع از پروژه و حتی دفاع از پایان نامه، کاملاً مسلط عمل کرده و در نهایت، نمره عالی دریافت کنید و همچنین به تحلیل های آماری مقاله خود، مسلط باشید. بنا به تمایل متقاضیان، دپارتمان آماده برگذاری جلسه آموزشی تلفنی و یا با استفاده از نرم افزارهایی مانند اسکایپ خواهد بود (برای متقاضیانی که امکان حضور در موسسه را ندارند).

9-انجام اصلاحات لازم در هر مرحله جهت کسب رضایت کامل متقاضی

جهت مشاوره انجام تحلیل آماری با نرم افزار EViews برای فصل چهارم پایان نامه یامشاوره انجام تحلیل آماری داده های مقاله خود، با ما تماس بگیرید.

تحلیل آماری و اقتصاد سنجی با EVIEWS برای فصل چهارم پایان نامه ها و مقاله های رشته اقتصاد (انواع گرایش ها)
تحلیل آماری و اقتصاد سنجی با EVIEWS برای فصل چهارم پایان نامه ها و مقاله های رشته حسابداری
تحلیل آماری و اقتصاد سنجی با EVIEWS برای فصل چهارم پایان نامه ها و مقاله های رشته حسابرسی
تحلیل آماری و اقتصاد سنجی با EVIEWS برای فصل چهارم پایان نامه ها و مقاله های رشته حسابداری مدیریت
تحلیل آماری و اقتصاد سنجی با EVIEWS برای فصل چهارم پایان نامه ها و مقاله های رشته مدیریت مالی
تحلیل آماری و اقتصاد سنجی با EVIEWS برای فصل چهارم پایان نامه ها و مقاله های رشته مدیریت بازرگانی
تحلیل آماری و اقتصاد سنجی با EVIEWS برای فصل چهارم پایان نامه ها و مقاله های رشته مدیریت دولتی
تحلیل آماری و اقتصاد سنجی با EVIEWS برای فصل چهارم پایان نامه ها و مقاله های رشته مدیرت منابع انسانی
تحلیل آماری و اقتصاد سنجی با EVIEWS برای فصل چهارم پایان نامه ها و مقاله های رشته مدیریت صنعتی
تحلیل آماری با EVIEWS برای فصل چهارم پایان نامه ها و مقاله های رشته مدیریت کارآفرینی

کاربردهای نرم افزار EViews

محاسبه سری های زمانی و ایجاد آن ها با استفاده از نرم افزار Eviews
تخمین های خطی و غیرخطی سیستم معادلات ساده و سیستم معادلات همزمان با Eviews
رسم نمودارهای پراکنش دایره ای و میله ای و نقطه ای و دیگر نمودارهای کاربردی با Eviews
ایجاد بانک های اطلاعاتی با Eviews
تخمین مدل های اقتصادی به روش های Probit,Logit,3SLS,2SLS,TSLS,OLS,GLS MLE,با Eviews
استفاده از ماتریس ها و توابع موجود در داخل نرم افزار با Eviews
تخمین مدل های اقتصادی با روش های VAR و VECMبا Eviews
امکان تبادل اطلاعات با دیگر نرم افزارهای تحت ویندوز با Eviews
ایجاد بانک های اطلاعاتی با Eviews
آزمون های مختلف جهت دقت تخمین ها و بررسی وجود خطا، همبستگی، شکست ساختاری و …با Eviews
آزمون محدوديت بر روي ضرايب با Eviews
آزمون متغيرهاي حذف شده با Eviews
آزمون خود همبستگی LM (بریوش گادفری) با Eviews
برابري ILS,IV,2SLSبا Eviews
تخمین ضرايب با استفاده از جبر ماتريسي – آزمون والد با Eviews
تشخيص خود همبستگي در روش TSLS با Eviews
تخمین زدن مدل رگرسیونی با استفاده از نرم افزار Eviews
محاسبه 2SLS با استفاده از نرم افزار و جبر ماتریسی با Eviews
ارزش Eigen، چند خطی با Eviews
الگوهای اتور گرسیو برداری و تصحیح خطای برداری با Eviews
پیش بینی و شبیه سازی با Eviews
شبیه سازی و حل معادلات همزمان با Eviews
آزمون های ریشه ی واحد و هم انباشتگی با Eviews

اگر تمایل به استفاده از خدمات تخصصی گروه پژوهشی دانش آسا برای تحلیل داده های پرسشنامه ها، داده های اقتصادی، داده های بورس با استفاده از نرم افزار ایویوز Eviews یا درخواست برگزاری کلاس آموزش تخصصی گروهی و خصوصی آموزش نرم افزار Eviews دارید، کافی است سفارش خود را ثبت نمایید یا با شماره موسسه در ساعات اداری تماس بگیرید و یا با ایمیل info.daneshasa@gmail.com در ارتباط باشید.