پذیرش مقاله اسکوپوس Scopus| چاپ تضمینی مقاله Scopus

پذیرش مقاله Scopus, پذیرش تضمینی مقالات از مجلات و ژورنال های نمایه اسکوپوس Scopus ,ترجمه مقاله Scopus ,چاپ مقاله اسکوپوس ,استخراج مقاله از پایان نامه جهت پذیرش و چاپ در ژورنال های Scopus, اخذ پذیرش اکسپت مقاله Scopus , پذیرش اکسپت فوری و سریع مقاله اسکوپوس Scopus, چاپ تضمینی مقاله Scopus اسکوپوس, چاپ فوری مقاله Scopus در مجلات و ژورنال های معتبر وزارت علوم، وزارت بهداشت و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، پذیرش مقاله اسکوپوس بر اساس Q1، Q2، Q3 و Q4

مجلات و ژورنال های نمایه شده در اسکوپوسScopus براساس امتیاز Q يا Quartile Scores (نمرات چارکی) رتبه بندی می شود. پایگاه اسکوپوس Scopus شامل مجموعه مقالات، کتاب ها و خلاصه کنفرانس هاي علمي است که در رشته هاي مختلف علوم مهندسی، علوم پزشکی، تکنولوژي، پزشکي، علوم اجتماعي، علوم انساني و هنر به نمايه سازي و index می پردازد. مجلات Scopus ، ژورنال های نمایه اسکوپوس از طرف وزارت علوم و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از پایگاه ها و نمایه های معتبر به منظور پذیرش و چاپ مقالات دانشجویان کارشناسی ارشد برای نمره مقاله از پایان نامه (چاپ مقاله Scopus)، دانشجویان دکتری برای دفاع از رساله دکتری (پذیرش و چاپ مقاله در مجلات Scopus)، اساتید برای ارتقای هیات علمی (پذیرش مقاله Scopus، چاپ مقاله Scopus) معرفی شده است.

اعضای سامانه دانش آسا با استفاده از تجارب اساتید همکار، فرآند اخذ پذیرش و چاپ مقالات در مجلات اسکوپوس Scopus را برای دانشجویان تسهیل نموده است. موسسه دانش آسا علاوه بر تخصص و تجربه بالا در زمینه های استخراج مقاله از پایان نامه های کارشناسی ارشد و استخراج مقاله از پایان نامه دکتری، ترجمه تخصصی مقاله، امکان پذيرش تضميني از مجلات SCOPUS را تضمینی و قطعی کرده است. موسسه دانش آسا برای ارائه مشاوره های رایگان در خدمت دانشجویان عزیز خواهد بود.

موسسه دانش آسا برای پذیرش و چاپ مقالات در مجلات اسکوپوس SCOPUS چه فعالیت هایی انجام می دهد؟

مرحله اول: مطالعه دقیق پايان نامه ارشد و دکتري يا طرح پژوهشي
درمواردي که متقاضي پايان نامه ارشد و دکتري يا طرح پژوهشي خود را براي موسسه دانش آسا ارسال کرده باشند این مستندات با حفظ مالکیت مادی و معنوی این مستندات را مطالعه کرده و پیشنهادات خود را به صورت تلفنی یا حضوری در اختیار متقاضیان قرار می دهد تا به صورت کامل در جریان کار قرار بگیرند.
مرحله دوم: استخراج مقاله از پايان نامه ارشد و دکتري يا طرح پژوهشي
بعد از مطالع دقیق پایان نامه ها یا طرح های پژوهشی فرايند استخراج توسط اساتید موسسه دانش آسا که اعضاي هيئت علمي دانشگاه هاي معتبر هستند اغاز می شود. زمانی که مقاله مستخرج نیاز به تقویت داشته باشد این امر نیز توسط اساتید به بهترین شکل ممکن صورت خواهد گرفت. بعد از استخراج مقاله به نظر متقاضیان رسانده شده و نظرات آنها نیز اعمال خواهد شد.
مرحله سوم: ترجمه تخصصی و ویرایش مجدد مقالات
در شرايطي که مقاله فارسي به دپارتمان ارسال شده باشد فرايند ترجمه و ويرايش تخصصي توسط مترجمين در تمام رشته ها و مجدداً توسط متخصصين مورد بازبيني قرار مي گيرد. در شرايطي که مقاله انگليسي براي اخذ پذيرش به دپارتمان ارسال مي شود ابتدا محتوای مقاله ، ساختار مقاله ، روش شناسی و نحوه رفرنس دهي متناسب با نوع مجله ارسالي مورد مطالعه دقيق قرار گرفته و در صورت نياز به اصلاحات به صلاحديد متقاضي اصلاحات لازم جهت پذيرش تضميني روي مقاله اعمال مي شود.

مرحله چهارم: درج اسامی یا افلیشن نویسندگان متناسب با دستورالعمل دانشگاه ها
در مرحله بعدي درج اسامی یا افلیشن نویسندگان متناسب با دستورالعمل دانشگاه ها صورت میگیرد. در این بخش به دلیل حساسیت بالا متخصصین موسسه دانش آسا با اشراف به بخش نامه ها و دستورالعمل های داخلی دانشگاها اسامی را از خود متقاضی اخد کرده و روی مقاله درج می کنند. این مرحله به دلیل عدم رعایت سهوی آن می تواند دانشجو را از کسب نمره خلع کند از این رو در این مرحله نیز متخصصین دانش آسا یار و یاور دانشجویان خواهند بود.

مرحله پنجم: ثابمیت یا ارسال مقاله به مجلات معتبر اسکوپوس SCOPUS
در این مرحله با نظر تخصصی اساتید موسسه دانش آسا مقالات با توجه به حیطه تخصصی مجلات به مجلات مورد نظر ارسال خواهد شد. در این مرحله مقالات به قالب مجله مورد نظر درآمده و در مرحله بعدی تسلیم مجله خواهد شد. در این مرحله مکاتبات بعدي جهت اخذ اصلاحیه های داوري و انجام اصلاحیه ها در اسرع وقت صورت مي گيرد. پس از اخذ پذيرش نهایی و تضمینی نيز متقاضي در جريان قرار گرفته و زمان چاپ مقاله به ايشان اعلام مي گردد.

جهت ثبت سفارش پذیرش فوری مقاله در مجلات معتبر نمایه Scopus کلیک نمایید

فرایند اخذ پذيرش تضميني از مجلات اسکوپوس SCOPUS

در نظر گرفتن مجله معتبر با توجه به کيفيت مقاله به کفايت زماني
استخراج مقاله از پايان نامه هاي کارشناسی ارشد و دکتري با کیفیت مناسب
اطلاع رسانی به دانشجویان برای شناخت بلک ليست وزارت علوم و دانشگاه هاي ازاد و سراسري
آموزش تقویت ساختاری و محتوایی مقالات به دانشجو جهت پذیرش تضمینی از مجلات SCOPUS
انتخاب مجلات با سطح Q1 تا Q3 با شرط نبودن در بلک لیست وزارت علوم ، بلک لیست دانشگاه آزاد و بلک لیست (لیست سیاه) وزارت بهداشتف درمان و آموزش پزشکی
درج وافیلیشن Affiliation مشخصات نویسندگان و ترتیب اسامی با توجه به قوانین دانشگاه ها
پیگیری برای دریافت اصلاحات داوران در حداقل ترین زمان ممکن
توضیحات کامنت های داوران و آموزش انجام اصلاحات داورن به دانشجو
ارسال مجدد مقاله براي اديتور به همراه آموزش تهيه  AnswerSheet دانشجو
اخذ پذيرش رسمي از مجلات اسکوپوس
مکاتبه با ادیتور جهت چاپ به موقع مقاله
پیگیری چاپ مقاله از مجله اسکوپوس scopus بر اساس کیو Q1 تا Q4

اگر تمایل به استفاده از خدمات تخصصی گروه پژوهشی دانش آسا دارید، کافی است سفارش خود را ثبت نمایید یا با شماره موسسه در ساعات اداری تماس بگیرید و یا با ایمیل info.daneshasa@gmail.com در ارتباط باشید.